ההמון מחפש השקעה – בעקבות הרצאה לבנק הפועלים

לאנשי הנהלת בנק הפועלים ולצוות "משחקי מנהלים" מאוניברסיטת חיפה – תודה

היה כיף לשמוע ולחוות את רוח השינוי

עסקנו בקשר בין מיקור המונים (ולא כמו בשם השגוי בעברית – חוכמת המונים) ובין שירותים בנקאיים ופיננסיים.

במהלך ההרצאה הקצרה הערנו 7 הערות על המצב:
1 – מותגים צריכים "להתפשט" ולהפוך לשקופים, חשופים וכנים עם הקהל שלהם
2 – ההמון הוא מקור לחדשנות ובחינת רעיונות חדשניים "בשטח"
3 – קהל הלקוחות שלכם מייצר המון תוכן בנושאים שמעניינים אתכם. עם יזמות נכונה אתם יכולים "לקצור" את התוכן הזה ולהפוך אותו לשלכם
4 – יזמויות המימון בתחום מיקור ההמונים בחיתוליהן אבל הן בהחלט כיוון מרענן בתחום שקשה לחדש בו
5 – שקיפות היא כלי ליצירת פלטפורמות שיתוף עם קהלי נישה: לקוחות עסקיים וכדומה, שיוכלו להפוך ל"שותפים" לתהליכים
6 – מיקור המונים הוא תחום חדשני וחדש – הוא נולד במקרה במוחו של ג'ף הווה (Howe) לפני 6 שנים
7 –  כמו המדיה החברתית – זה תחום זר לעולם העסקים כי הוא נוגע לאינטרקציות חברתיות והוא שונה מכל מה שלמדנו באוניברסיטה. עלינו לנסות, לטעות וללמוד איך לעשות זאת טוב יותר בפעם הבאה, כי כפי שהדגשתי – בתחום החברתי ברשת: שום דבר לא ידוע!

אני מצרף את המצגת שליוותה את ההרצאה במלואה – להנאתכם ואשמח אם תגיבו ותשאלו ותפתחו את הדיון

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s