אנשי קוקה-קולה נותנים גז והפעם לא בבקבוקים

היום הרציתי בפני אנשי החברה המרכזית למשקאות. באולם ישבו 26 מנהלי מותג שונים, אבל כולם קוראים לחברה קוקה-קולה, כי בכל זאת, הילד הכי גבוה בכיתה נשאר בזיכרון…

דיברנו על ננו-מיתוג ועל כך שמותגים הופכים להיות אישיים, מקומיים, מתוזמנים לרמה של לקוח בודד וחשופים לחיים חברתיים, כמו כל חבר קהילה.

מותגים שלא הפנימו את זה, הוקאו החוצה ע"י קהילת לקוחות שרצתה שידברו איתה בזמן שנוח לה (בלילה בבית, מתי שבא לי!), איפה שנוח לה (בפייסבוק, בטוויטר או בכולם יחד!), ועל דברים שמעניינים אותה (תהיו רלוונטיים!!!)

אני מצרף את מצגת ההרצאה ובתוכה, כמובטח את כל הלינקים שעליהם דיברנו כולל המלצות על בלוגרים מובילים, אתרים מעניינים ועוד. כפיצוי על הסרט שלא הוקרן – לינק שלו מופיע בסוף המצגת בלשונית צהובה – צפו בו כדי להשלים את הבדיחות שלא סופרו במצגת על מערכת היחסים מותג-לקוח.
המצגת פתוחה לדיפדוף ישירות מכאן. תהנו

ובעניין הניסוי "המותג כאלטר-אגו". אני מצפה בשקיקה לראות איך המותגים שלכם יהפכו לדמויות וירטואליות ברשת ויצברו משקל ונפח. כדי לתת לכם מושג על האנשת מותג נסו לחשוב על ה"אישיות" הניתנת לבשמים בשפה השיווקית וברמה המיתוגית. האם גם המותג שלכם יכול לשאת אישיות עצמאית ומבודלת? האם זה יתרום להעצמת הבידול שלו מול המתחרים? האם האישיות הזאת יכולה "לחיות" חיים עצמאיים ברשת? האם היא תצליח לפתח חיים חברתיים? כנראה שתדעו את התשובה אם תנסו.

בהצלחה ותודה לכולכם.

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s