ערבב לי מותג – משב מרענן של חדשנות 360

בימים המהבילים של אוגוסט ישראלי דביק, הזדמנה לי הצצה אל יוזמה חדשה, המשלבת בטוב טעם ובעיצוב מוקפד את עולמות המיקרו-מרקטינג (צייר לי כבשה, רק לי!) והשיווק הדיגיטלי (עכשיו! ושלח לי הביתה !).

ערבב לי מותג חדשני
ערבב לי מותג חדשני

אתר MyGranola פורץ דרך בשוק השחוק לעייפה של דגני הבוקר והמזון הבריאותי (שהשתלבו כבר מזה זמן לקטגוריה אחת).  האתר מציע חוויית משתמש ייחודית בדמות בניית גרנולה בטעם אישי. אתה מערבב את המרכיבים שאתה אוהב, אנחנו אורזים את התוצאה ושולחים אותה בגליל אישי מעוצב . שם המיקס האישי מופיע על הגליל ונותן לו תחושה שהוא שלך ורק שלך.

זוג היזמים מספרים שעבדו ופיתחו את המוצר במשך שנתיים, לאחר שהתנסו בחוויה דומה בחו"ל. שלא כמו מותגים דומים אחרים, מדובר בפיתוח ומיתוג מוקפדים ומותאמים לשוק הישראלי. בלי להכיר את הפרטים, אני מהמר על הרבה זיעה ולילות לבנים על בניית המותג ואפיון האתר. אחד האלמנטים החזקים ביותר באתר היא אפליקציית בניית המיקס האישי. הכל ברור, קל לתפעול ומלא בהסברים ומידע – משחק ההרכבה הקטן הזה הוא הישג קטן בעיצוב חווית משתמש מבית התוכנה של חברת VSD

אני חייב להגיד שזאת אחת החוויות הראשונות שלי עם יוזמה ישראלית לחלוטין שמשלבת בין מיקרו-שיווק, המתאים את המוצר לאופי האישי (והחד פעמי) של הלקוח וגם לוקח צעד קדימה את יכולות הרשת להעצים את חוויית המותג ולחזור לעולם האמיתי עם מוצר מוקפד.
עלויות הייצור הגבוהות, של כל אריזה בנפרד, באות לידי ביטוי במחיר גבוה מהרגיל אבל ההפרש מושג בחווייה יוצאת דופן ואיכות קיצונית של המוצר הסופי. כל התהליך מדיף ניחוח מצוין של מקצוענות והכי חשוב – שמישהו חשב עלי (הלקוח) לאורך כל הדרך – מההתאמה האישית עד הכף הראשונה בארוחת הבוקר – כמה לא-ישראלי מצידם!!

2 מחשבות על “ערבב לי מותג – משב מרענן של חדשנות 360

להשאיר תגובה

