מיתוג הופך לתהליך רוחני

אנחנו כאן כדי למצוא משמעות. חלק מאיתנו כאן כדי לעזור לאחרים למצוא משמעות. אנחנו בני האנוש רוצים להאמין בבני-אדם. אנחנו רוצים שאנשים, חברות ומוצרים בחיינו יהפכו את זה לקל ופשוט. זה טבעו של המין האנושי.

היתרונות של המוצר לא מרגשים אותנו. הם גורמים לנו לחשב חשבונות. אמונה בבני אדם וביכולת האנושית מרשימה אותנו ומרגשת אותנו. לכן, תחשבו פחות על מה שהמוצר שלכם עושה, ויותר על הפוטנציאל האנושי.

איזה אמירה על המין האנושי אומר המוצר שלך? כי ככל שהאמירה גדולה יותר, ככל שהרעיון האנושי שהמוצר שלך מציג גדול יותר, כך גדול יותר יהיה המותג שלך.

המוצר שלך עושה את מה שהוא צריך לעשות? זה כבר מזמן לא מספיק. אנשים רוצים להאמין בך ובמה שאתה עושה. ואם הם לא יאמינו, הם ילכו למקום אחר. זה כבר מזמן לא מספיק שהלקוח יאהב את המוצר שלך. אנשים צריכים לאהוב גם את התהליך.

אנשים לא רק הופכים לתובעניים יותר כצרכנים, הם נעשים תובעניים יותר כישויות רוחניות. מיתוג הופך להיות תהליך רוחני. אין חזון ערכי? אין ביזנס. חייך העסקיים צריכים להיות נסובים בפשטות על החזון שלך ביחס ליכולת האנושית.

לא משנה מה אתה מייצר, מישהו יכול לעשות זאת טוב ממך, מהר יותר ובמחיר זול יותר.

אתה גם אינך הבעלים של המולקולות. הן עשויות מאבק כוכבים. הן שייכות לאלוהים (או לכל דבר אחר שתאמין בו). מה ששייך לך הוא הנשמה והרוח שלך וזאת הרוח שמעצבת את המותג שלך. הרוח שלך והמטרות והאמונות שלה, הם אלה שאנשים ירצו לקנות.

אינני רוצה לדעת למה המותג שלך טוב, או טוב-מאד, או אפילו מעולה. אני רוצה לדעת למה המותג שלך מלהיב ומדהים. ברגע שתגיד לי, אוכל לכבוש את העולם איתו. ואז כולם יידעו.

למה המותג שלך נהדר? למה המותג שלך חשוב? אם אינך יודע, אף אחד אחר לא יידע – לא משרד הפרסום, לא הקונה ובוודאי לא הלקוח.

לא מדובר כאן על ערך. אלא על אמונה על שכנוע פנימי ועל אומץ לומר את כל אלה.

מדובר בסיבה שבגללה אתה כאן, על הכוכב הזה. לשנות משהו במקום שאתה חי בו.

לכן, מיתוג מעולה הוא תרגיל רוחני.

(בעקבות יו מקלאוד, בלוגר ואמן-שיווק http://www.gapingvoid.com)

חברת nobi מפתחת את תחום "מיתוג ערכי ומיתוג בר-קיימא" באמצעות רשת קשרים עם סוכנויות ברחבי העולם וביישום מתודולוגיה חדשנית, הכורכת חזון ערכי ועסקי יחד, מתוך ראיה צלולה של משולש בין המותג, הסביבה והלקוח – כתורמים זה לזה ומזינים זה את זה.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s