היפותרמיה או: למה למנהלים קופאות קצות האצבעות? שיווק במשבר – חלק 1

frozen fitsכשהטמפרטורות יורדות והגוף לא מוכן – המוח יש תוכנית חרום. קוראים לזה היפותרמיה – איזורים לא חשובים לא מקבלים זרימת דם סדירה,כדי לשמור על חום באיברים החיוניים. בגלל זה אצבעות הרגליים שלנו קופאות בחורף . חברות במשבר מתנהגות באופן דומה. הן מותרות על חלקים לא קריטיים, חותכות במותרות ומצמצמות את זרימת הדם אל איזורים פחות חיוניים (האם אתם הייתם אזור "לא מספיק-חיוני" בגל הפיטורין האחרון?) אבל מנהל שמכווץ את כלי הדם באזורי השיווק שלו, עלול לצלוע קשות על גפיים שהתקשו מהקור – כשיגיעו ימי האביב

Shout Louder

in bad times. in good times
יותר עבודת שיווק במשבר מביאה יותר נתח שוק אחריו Milward-Brown

זה הכלל הראשון (מבין חמישה) שאני מזכיר בנושא "שיווק במשבר"  והוא אולי הקשה מכל. משבר עמוק כמו זה שחווים עכשיו משאיר כל מנהל עם תחושה ש"חייבים לקצץ". מה שלא מייצר הכנסות מיד מקוצץ ראשון. לכאורה בהגיון קר ונכון לטווח קצר. אבל זה הגיון מאד לא בריא, כי הוא מזניח את מי שבאמת בונה את המותג שלך – הלקוח שלך. זוכר אותו? מי שצריך לרכוש את המוצר או השירות שאתה מוכר. לא מדובר כאן על נאמנות. אנחנו לא באמת חושבים שהצרכן מטפח סנטימנטים למי ש"היה שם בשבילו" בזמנים קשים. זאת לא נאמנות אלא אמון – הלקוח שלך יאהב לגלות שאתה עוד שם. זה אומר משהו על המותג שלך מול המתחרים וזה ישלם את עצמו כשהמשבר יעבור וכולם יתחילו לחזר אחריו. הוא ילך למוכר, לבטוח, ליציב, זה שהיה שם תמיד. מחקרים מוכיחים כי נוכחות שיווקית ויצירת מגע עם הלקוחות בזמנים הקשים משלמת את עצמה בצמיחה משמעותית לאחר המשבר. תאמין שמישהו מעריך את ההתמדה שלך וצור חשיפה רציפה ואמינה למותג שלך. הקהל שלך רוצה להאמין בך. תן לו סיבה.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s