האם הקירות מדברים בשפה שלכם?

כמו הנביא דניאל, שהסב את תשומת ליבו של כורש על כך "שהכתובת נמצאת על הקיר" מיתוג עכשווי של חללי מכירה ושירות אינם מעיקים, פולשניים או צועקים אלא יוצרים סביבה נוחה עבור המותג לצמוח ולהיזכר.

מרכז השירות החדש של HP - מרחב שירות נעים זאת לא מילה גסה וזה מוכר!

בפרויקט מיתוג שביצענו לאחרונה התבקשנו להרחיב את המותג גם לחחל העבודה במשרדי החברה. בסטנדרטים ישראליים, מיתוג סביבת העבודה כולל תליית כמה כרזות שהכין משרד הפרסום אן סוכנות המיתוג וכמובן, פוסטר עם חזון החברה, שנתלה אחר כבוד ליד מכונת הקפה, עם עותק לקיר הכניסה ורמת עניין של חוברות הסריגה של סבתי עליה השלום.

אבל הפרויקט הזה היה שונה. יצרנו סינרגיה עם מיכל רוזן, מעצבת פנים שקוראת לעצמה "קופירייטרית של חללים" והיא השכילה ללמד אותנו שערכי מותג, שאנו כה עמלים להפנים לתוך השפה התקשורתית, יכולים וצריכים להיות חלק מהשפה העיצובית הפנימית של סביבת העבודה. לא רק בחללים משרדיים אפשר ליצור את הקסם

בפרויקט שמיכל מציגה בחברת HP מיכל מיתגה את מרחב אולם שירות הלקוחות. הביטו רגע בתמונה ותראו שלא צריך לדחוף את הלוגו של המותג מול כל חוטם ועדיין ליצור סביבה מזמינה והומוגנית, שמשאירה רושם חיובי מאד על הלקוח הרבה אחרי שהוא קיבל את המדפסת שלו חזרה מתיקון. הסטטוס-קוו הישראלי הקלאסי של "לעצב במינימום" כדי לאפשר את השירות מתחלף כאן בחשיבה לטווח ארוך על ערכיות המותג בעיני הלקוח שבא לקבל שירות, ובעיני כל מי שהוא נמצא עימובקשר. זאת השקעה סבלנית ומאד משתלמת בטווח הארוך. אין הכוונה בכיסוי הקירות בטפטים עם לוגו החברה אלא יצירת מרחב מבודל וייחודי למותג בכל הרמות. זהו בידול מהסוג שרק אחידות אדריכלית מאפשרת כי כמה שלא נתאמץ לדחוף אותם בפרצופו של הלקוח או העובד שלנו – מסר הוא מסר. סביבה שמשקפת את הערכיות של המותג אינה מעיקה, היא חודרת עמוק – וברכות.

הלובי במלון MyHotel משנה את עצמו עם כל לקוח

אי אפשר שלא להזכר בעבודות המדהימות של קארים ראשיד באתר המדהים שלו – אחת מהן, המלון MyHotel בניו-יורק, קורא למבקרים לקחת חלק בעיצוב פלסטי ולשנות את פני המלון – להזיז חפצים, לגעת, לשמוע, ואפילו לטעום. חגיגה רב-חושית שפורצת את גבולות ההתנסות במותג ומייצרת בידול עמוק וחיוני בקטגוריה.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s