תעשה משהו מועיל ללקוח! רשמים מהרצאת בוקר באי.בי.אמ

הבוקר הרציתי בפני פורום אנשי השיווק של אי.בי.אמ ישראל. דיברנו על "המשבר" (אותו הגדרתי כבר כמותג השנה ל-2008) ועל כך שהוא הזדמנות לעסקים לעשות משהו עם התועלת והערך שהם מעניקים ללקוח

משבר עמוק כל כך הוא חלון הזדמנויות: לחזור לחוזקות הבסיסיות של המותג, להעניק תוכן ערכי ללקוח, להרים את רף היצירתיות כדי לאפשר חשיפה גדולה יותר. מי שישכיל להמשיך להיות בתמונת התחרות ולא להיעלם – יקטוף את הפירות לאחר המשבר! הלקוח שלכם מעריך, גם אם הוא לא יודה בכך, את המותגים שהמשיכו להפגין נוכחות בימים הקשים.

הזכרנו שיטות ועקרונות לשיווק דיגיטלי נכון ומושכל –  בתקציבים קטנים, מדוד ובעיקר – רלוונטי ללקוח! הרבה תוכן מעורב בתפיסת השיווק החדשה – כי הלקוח שלכם רוצה תועלות. הוא שואל – "מה יש לך להציע עבורי??"

המצגת מופיעה כאן בשלמותה – אל תשכחו ללחוץ על הלינקים בכל עמוד – הם מובילים לכל המקורות, האתרים והבלוגים עליהם דיברנו.

אני עדיין ממתין ללינק מהבחורה שניגשה אלי אחרי ההרצאה והזכירה את הקמפיין המוצלח לקולנועי לב בטוויטר.

תודה לכולכם – היה  כיף . תגיבו – קחו חלק בדיון

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s