באנר בשר-ודם

המשבר הנוכחי מביא את חברות התעופה לתחרות פרועה, אבל קיצוצים עמוקים בתקציבי הפרסום משאירים אותן עם רמת חשיפה נמוכה. מה עושים? פונים לפרסום אונליין ומחפשים איך למשוך תנועה לאתר. זאת שעתו היפה של השיווק בבאזז. כך נולד הרעיון של חברת התעופה הניו-זילנדית לפרסם את אתר האינטרנט והמבצעים שלהם ברשת. חופשה בניו-זילנד, גילו בחברה, נחשבת לבריחה מהיום-יום המעיק, ולכן, כדי למשוך תנועת גולשים אל האתר, הכריזה החברה על תחרות בקליפורניה. היא העניקה כרטיס הלוך ושוב חינם לגן עדן הניו-זילנדי ל-12 זוכים שהסכימו לגלח את ראשם וראשן ולקעקע עליו באנר עם הפניה לאתר החברה (קעקוע זמני, אל דאגה)

cranial-billboardsכבר כתבתי כאן על פרסום על מכסה המחשב הנייד. עכשיו הגיע שעתו של הגוף האנושי לשמש  כשטח פרסום אונליין. מי אמר פרסום 360
?

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s