אמנות על תוויות בירה – בעד ונגד

חברת בק'ס עורכת תחרות בביה"ס הגבוה לאמנות בלונדון מזה כמה שנים. הזוכים, בוגרים מוכשרים של אחד ממוסדות האמנות המכובדים בעולם, זוכים לכבוד (??) להופיע על תוויות בקבוקי הבירה של החברה, הנמכרים במליונים ברחבי העולם
האם מדובר בסינרגיה חיובית של מותג עם יצירה אמנותית או במסחור בזוי של אמנות שהיתה צריכה להיות עצמאית

השילוב בין אמנות ומותגים מקובל מאד.  המוסיקה העצמאית בארץ, למשל, מזמן מותגה ותויגה תחת מותגי רשתות קפה (אביב גפן, ארקדי דוכין) וסלולר (כוכב נולד, כפר המוזיקה של קוקה קולה בניצנים). זוהי מצד אחד הדילמה של כל עולם המותגים, המשווע לנקודות מגע חדשות ורלוונטיות עם הקהלים שלו ועולם האמנות, השקוע ביצירה אך מאבד מגע עם הציבור, בעידן של תקשורת חברתית דרך האינטרנט

אז מה עדיף, ליצור באי הבודד של האמנות הפלסטית ולהמתין בדרך הארוכה ורצופת האכזבות של ההכרה הציבורית או למכור (פשוטו כמשמעו) את היצירה שלך או נכון יותר, את דרכי התקשורת שלה עם הצופה והמאזין – למותג שירצה לדחוף אותך קדימה לא בגלל "אהבת האמנות" אלא בגלל מצוקת מחלקת השיווק

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s