זה מריח כמו…אוטובוס בצהריים

יש מותגים שלא נס ריחם. עצי-ריח כמותג של מטהרי אויר לרכב, כבר קיימים מאז 1952. זהו אחד מהמותגים שהוטמעו כל כך בקטיגוריה שהם יצרו – עד שהם הפכו לבלתי נראים. שלא כמו "פלאפון" אצלנו או פריז'ידר לעולם המקררים, עצי הריח שימרו את  החיבה של הצרכנים שלהם , יחד עם הפיכתם לאייקון תרבותי – אחרי הכל – כמה מותגים זוכים להפוך להשראה לתחפושת ילדים

הנוכחות של עצי הריח בסרטי קולנוע היא כמעט קבועה. אין סצינה בסרט שבו תיאלצו להיזכר בכלי הרכב, הלי שהוא יסומן בעץ ריח. לפעמים, העלילה כולה נשענת על פתרון המוצג לקראת הסוף, כשזיהוי הרכב נעשה בשל עץ הריח התלוי בו. לקראת סוף הסרט "אושן 11" לדוגמא, ואני מאד מקוה שכולם ראו את הסרט ואני לא הורס את התענוג לאף אחד, הצופה מגלה שחבורת אושן פרצה לכספת הקאזינו מחופשת לצוות הימ"מ שהגיע, לכאורה, כדי לטפל בשוד. איך מתגלה התרמית? על המראה הקדמית ברכב הימ"מ תלוי עץ ריח ירוק. אותו עץ ריח שהופיע בסצינה מוקדמת בסרט שבה התאמנו השודדים על ביצוע השוד

הרשימה המלאה של הופעות עצי הריח בסרטי קולנוע ותוכניות טלויזיה, היא חלק מאתר האינטרנט המאד מהנה של החברה. מה שנראה כמו מותג שלא יכול כבר לחדש, מקבל היום טיםול לעומק ברשת, עם משחקי פלאש, אייקונים לתוכנות מסרים מידיים . את אחד הערוצים המפתיעים ביותר מצאתי בקשר שיצרה החברה עם אחד הבלוגים המובילים בנושאי רכב

החברה הגיבה לסרט שהועלה ע"י הבלוגר לאתר בתחרות "הריח המוזר" שתזכה את הזוכה בפרסים. בינתיים נאספו רעיונות של עצי-ריח בניחוח "אוטובוס במנהטן", "נפל"ם על הבוקר" ועוד

אז ככה נשארים אקטואליים – עם סקס אפיל כמעט ברור מאליו, אייקון תרבותי אבל הרבה מאמץ להשאר בתמונה ולחדש. מעל לכל – עוד דוגמא לשיווק "מקשיב" המגיב לקהל היעד ויוצר עימו דיאלוג מקסים ורלוונטי

מודעות פרסומת

מחשבה אחת על “זה מריח כמו…אוטובוס בצהריים

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s