פרוייקט נדל"ן – חומר ולבנים או הזדמנות לבניית המותג

הבניין שבונה חברת הנדל"ן מנותח כלכלית מבחינת רווח צפוי על מכירה או השכרה. אבל מה עם ערכי המותג שבונה ומפתח את הבניין? מסתבר שיש יותר מתחת לטיח

פרוייקט נדל"ן הוא ארוע כל כך משמעותי מבחינת משאבי החברה המפתחת, שלפעמים נוטים המנהלים לשכוח את העובדה שמדובר במוצר! וכמו בכל מוצר – הוא משקף, בונה ומעצים את המותג המייצר אותו. כל זה נכון אם תשומת לב של מנהלים בחברות נדל"ן ניתנת גם לערכים שכל פרויקט נדל"ן צריך להעניק ללקוחות שלו

אנשים הופכים ללקוחות של נכסי נדל"ן בגלל סיבות שונות: קניה למגורים או מסחר, שכירות עסקית או השקעה. בכל אופציה טמונות ציפיות שונות ולכן גם ערכים שונים שהמותג צריך לפתח בעיני הלקוח. עבור לקוחות שונים, מותג הנדל"ן צריך להציע דברים שונים: רמת-חיים גבוהה יותר, סביבת חינוך טובה יותר, שכירות אטרקטיבית יותר לעסק, החזר טוב יותר להשקעה או סתם – הזדמנות עסקית טובה יותר. אם בכל זאת רוצים להכליל, ניתן לומר שמותג נדל"ן צריך לפתח תחושה של סגנון חיים טוב יותר

זה נשמע יומרני אבל מותג נדל"ן שיודע להטמיע ערכים קבועים ולאורך זמן – כמו בניית קהילה איכותית, אם עוסקים בפרוייקט מגורים, או בניית סביבה עסקית טובה יותר, בפרוייקטים עסקיים, הופך למותג בולט ומשמעותי בנוף המשמים והחדגוני של ענף הבניה ופיתוח הנדל"ן. זהו אתגר עם שכר גדול מאד בצידו – פרוייקט הממותג כחלק משרשרת של פרויקטים בעלי ערכים דומים עובד כמו מנוע אמיתי של המותג. הוא מתודלק במוניטין ובערכים החיוביים שהמותג צבר ובתורו תורם חזרה את התוצאות החיוביות שיש ללקוחות החיים בתוכו. המותג ישתמש בערך הזה בפרוייקט הבא – וכך הלאה. החברה יוצרת ערך מותגי שהולך עימה מפרויקט לפרויקט ומעצים אותה בעיני הלקוחות שלה.
חישבו על כך
– כל פרויקט נדל"ן הוא הזדמנות להעצים מותג ללא קשר לערכו העסקי. ערך מוסף בלתי נראה ועם זאת חזק וממשי

בתמונה המצורפת, אתר קטן המוכר פרויקטים בתחום דיור היוקרה באזור אורלנדו. כדאי לשים לב לבלוג של אחד ממנהלי החברה, התורם מזמנו ומשאביו לניתוח שוק הנדל"ן, הבעייתי כיום, עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלו. זוהי מעורבות מקצועית המשוחחת ישירות עם הלקוח, ומדברת לא רק בשפה שלו אלא על בעיות שהוא עוסק בהן בכל יום

נכתב כחלק מפעילות חברת נובי בתחום פיתוח מותגי נדל"ן בעולם – דוגמאות

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s