שיווק זה לא מה שהיה פעם – יום עיון

השיווק החדש הוא מושג המנסה לכלול יחד את השינויים מרחיקי הלכת בתפיסת השיווק בעולם. תחת המושג הזה נמצאת המהפכה שיוצר השיווק בערוצים דיגיטאליים ואת המהפכה הגדולה עוד יותר שעוברים מותגים בהשפעת ערוצי המידע והביטוי החדשים ברשת. הלקוחות הופכים לשותפים, לשגרירים של המותג, המידע זמין, מיידי וישיר ושקיפות היא לא ערך אלא כורח. אז איך מייצרים אסטרטגיה יציבה בעולם כל כך דינאמי וספקני? חברת נובי מנסה לעשות סדר בכל זה, להסביר ולחלוק ידע ובעיקר לתת דוגמאות להצלחות של אימוץ שיטות שיווק חדשות, דיגטאליות ואנלוגיות, חדשות וישנות – ביום עיון מרוכז במסגרת ביה"ס לסחר חוץ של מכון הייצוא הישראלי. כל הפרטים כאןI shop therefore I am

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s