נוף לים בשלוש שפות – על שיווק בינ"ל עם גוגל

קמפיין PPC בגוגל נתפס, בדרך כלל, כערוץ פרסום בלבד. עם טראפיק מאסיבי ומחקר איכותי הוא הופך לכלי עוצמתי למחקר שוק בינ"ל, שנותן תשובות מצויינות להתאמת המוצר לכל שוק יעד, בארצות שונות.

1150118860_f8a790040a.jpgבפרוייקט מיצוב לחברת נדל"ן ישראלית, המוכרת דירות יוקרה בתל אביב, עשינו שימוש בקמפיין PPC -Pay Per Click. המוצר, דירות יוקרתיות במרכז תל-אביב, שווק לשלושה קהלים: ישראלי, צרפתי ובריטי. המחקר שנערך לאורך הפרוייקט כולו הביא תוצאות מפתיעות. הבריטים הגיבו למודעות כשהן הופיעו בחיפושים שנגעו ל"השקעות איכותיות בישראל" הצרפתים ל"דירות ליד הים באזור תל-אביב" והישראלים למילה "מרצדס" (!!). כך, ניסח המחקר שנערך על הקמפיין בכלים חינמיים את השפה השיווקית של כל שוק ואת אסטרטגיית הבידול שלו. לאחר כמה סיבובים של הקמפיין, השתנתה השפה השיווקית של החברה ופנתה לכל קהל יעד במונחים ובאיכויות שהיו הרלוונטיים ביותר עבורו.

לא רק השיווק באינטרנט השתנה בהתאם (כמובן שהתכנים באתרי האינטרנט של החברה קיבלו עדכון והפכו להיות אטרקטיביים יותר) אלא גם ערוצי השיווק הישיר, הקד"מ וההפצה בחו"ל.

קמפיין ברשת הוא הזדמנות אמינה מאד למחקר המגמות בשוק היעד. זהו מפגש ייחודי עם הלקוח במקום נוח ולא מאיים. עם ניתוח מתאים הוא מחליף כלים יקרים הרבה יותר לניסוח אסטרטגיית שיווק בינ"ל.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s