פרסום ממוקד לקוח – לא מה שחשבתם

ליאה קלוור היא בוגרת קולג' צעירה מקליפורניה. ליאה מחזיקה בבלוג שעוסק בתיכנות ברשת ובסטארט אפ של שיתוף קבצים. בקיצור – הבחורה מעורבת מאד בעולם הגיקים בחוף המערבי. עם סיום הלימודים היא הרגישה שהיא חייבת מחשב חדש. לא סתם מחשב חדש, אלא מחשב נייד של אפל (MacBook Pro וקשה להאשים אותה – גם לי יש כזה)
אחרי כמה בירורים בבנק, הבינה ליאה שהמרחק בינה ובין מחשב בשווי 2,500 דולר לא ייסגר עם העבודה המזדמנת שהיא מצאה בחנות לחריטות לייזר. ואז הבריק הרעיון – היא תמכור את שטח הפנים של המחשב העתידי שלה כשטח פרסום ובכסף החסויות היא תממן את עלות המחשב החדש.screenshot_11.jpg
הביצוע היה כולו על טהרת השיווק הרשתי הוקם אתר פשוט וישיר שמכר כל אינץ' על המחשב ב-150$ עם פניה נרגשת של ליאה שהציגה את הגרוטאה הנוכחית שלה (מק ישן משנת 2000)
אחרי כמה דחיפות בכנסים והפצה של חברים, שעובדים בחברות טכנולוגיה, נמכר כל שטח המחשב וליאה יכלה לשלם עבורו ולעמוד בהתחייבות שלה – כאן תוכלו לראות בפירוט את כל החברות המופיעות בחריטה.הסיסמה השיווקית של העידן הנוכחי היא "שהשיווק יוצא מידי המשווקים ועובר לידי הצרכנים". עם רשתות חברתיות והרגלי גלישה שמרחיקים את הקהלים מהמותגים – למשווקים קשה למצוא שטח פרסום שיצליח להיחשף ללקוחות ביעילות. בסיפור הזה הצרכן ממציא את המדיה, מוכר אותה והופך להיות ערוץ שיווקי קטן, עצמאי ומעניין.

Blogged with Flock

מודעות פרסומת

מחשבה אחת על “פרסום ממוקד לקוח – לא מה שחשבתם

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s